חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האם יש רופאים מושחתים?

בוטנופ אומר כי כספים המיועדים למגזר הבריאות מועברים כדי לסייע לממשלה להתקדם. עלות התרופות, שאמורות לשאת על חולים ומשלמי מס, יוכפלו כך שחברות התרופות הגדולות יוכלו לשתות את היין היקר שלהן ולאכול את הארוחות המפוארות שלהן. רופאים בוגדים באמון הקדוש של חברות התרופות, זו חובת המטופל.

אי אפשר לענות על שאלה זו מכיוון שכל רופא

הוא אדם ייחודי. עם זאת, רבים מאיתנו רואים את היתרונות של חברות התרופות כצורה מושחתת של שוחד. כמו בכל ענף אחר, אנשים מתים כאשר רופאים מושחתים, מכורים מקבלים סמים, פושטים רגל ובמקרים רבים מראים תסמינים גרועים מבעבר.

ארצות הברית צריכה להתחיל לדרוש מרופאים לחלוק מידע עם המטופלים

כדי לראות איזה סוג של קיקבס הם מקבלים, ולחנך רופאים שלא ניתן לסמוך עליהם. מוקדם יותר החודש פרסם Transparency International את דו"ח אפריקה השחיתות הגלובלי (GCB) אפריקה, אשר סקר יותר מ- 47,000 אזרחים מ- 35 מדינות אפריקה על חוויותיהם בשחיתות, כולל בשירותי בריאות. במדד תפיסת השחיתות האחרון של Transparency International, גרמניה מדורגת במקום ה -13 וזימבבואה במקום ה -163 מתוך 174.

המחקר מצא כי 14 אחוז מהאזרחים שהיו להם גישה לשירותי בריאות שילמו שוחד לעובדי הבריאות בשנה שעברה

הדו"ח הראה גם כי שחיתות מגבירה את הנטל על מערכת הבריאות על ידי פגיעה בגישה של אנשים לציוד מגן אישי (PPE). מנקודת מבטי האישית, פעולות שחיתות בודדות עשויות להיראות קטנות ברמת האינטראקציות היומיומיות בין מטופלים וספקי שירותי בריאות, אך הן מייצגות מיליוני אינטראקציות שליליות המשפיעות עצום ומזיקות על מאמצינו לשפר את הבריאות.

פעולות שחיתות בודדות ברמת האינטראקציות היומיומיות בין מטופלים וספקי בריאות קשה להילחם

אך שחיתות מתרחשת גם ברמות גבוהות יותר. אין הגדרה מקיפה ומוסכמת אחת לשחיתות, אך זו שימוש לרעה בכוח שהופקד לרווח פרטי והיא קיימת במובנים רבים, מהעדינות ועד הגרנדיוזיות. שחיתות קיימת במבנים חברתיים אנושיים במשך זמן רב וכמה תיאוריות מצביעות על כך שהתפתחותם של מבנים חברתיים והבדלים ניכרים באירועים במדינות הצפון לעומת הדרום יכולים להסביר את השחיתות האנדמית בדרום. בשנים האחרונות, שחיתות בתחום הבריאות הייתה נושא קבוע לוויכוח בתחום הציבורי, ואנשי ימינו צריכים לדעת, אפילו כסטודנטים פוטנציאליים לרפואה, שיש תחומים אפורים רבים ברפואה כבר מההתחלה. הוא מורכב מפרקים המנתחים שחיתות רפואית בהודו בצורה רעננה ומעניינת. לדוגמא, הפרק הראשון מספק מבט שימושי בעין הציפור על גורמים היסטוריים ההופכים את מערכת הבריאות שלנו לפגיעה לסוג מסוים של שחיתות.

פעם הייתה תחושה שרופאים הם עובדי מדינה הפועלים לטובת האנושות

אך כיום הלחץ הוא בצד העסקי של המקצוע. באופן לא מפתיע, יש דמיון עצום בין האופן שבו פוליטיקאים וביורוקרטים ניצלים לרעה את סמכותם למטרות פרטיות, לבין האופן שבו בתי חולים פרטיים משתמשים בטכניקות חדשניות ששמות רווח במקום הראשון, ולא חולים.

המצב הנוכחי ברפואה, בו כולם יודעים שהמערכת מושחתת ורוצים לשנות, מזכיר לי שיר של לאונרד כהן. יש מספר עצום של חוקרים ורופאים מושחתים באוניברסיטאות שאיש לא יודע כלום.

על פוליטיקאים חובת אמון לייצג את בוחריהם

וניגוד עניינים פיננסי אסור. אנו קוראים לשחיתות זו "עובדי ממשלה", וגורמים יודעים כי הטרדה מסוג זה אינה מקובלת. על המחוקקים לאסור מתנות ופיצוי מחברות תרופות לרופאים ולאכוף קנסות מחמירים בגין הפרות. כדי להפחית את המשיכה הישירה למשתמשים, הסר תרופות מרשם ממוחם של הצרכנים והפחת את הסבירות שהם יחפשו תרופות לטיפול במחלה.

כשגוונית פאלטרו מוכרת הרבה מוצרי בריאות לא טובים באתר שלה

רופאים רבים ומומחי בריאות מגלים תיאוריות שלה. רופאים רבים נדהמים מכך שהציבור אינו סומך על הצהרותיהם. מחקר שנערך בקרב אנשי מקצוע בתחום הרפואה מעלה כי 61% מהם חשים כי מתנות אינן משפיעות על דפוסי המרשם שלהם.

רבים הרופאים מאשימים את בורות התקשורת בתופעה זו, אך זו גישה מתנשאת. הציבור לא סומך על רופאים מכיוון שהם יודעים שרבים מהם עובדים ברפואה אקדמית באוניברסיטאות ונלקחים ברצינות.

הם מבינים ש רופאים רבים נמצאים בשכר ביג פארמה ומנסים נואשות להסתיר אותם

הם מבינים שהאנשים, המומחים, הפרופסורים באוניברסיטאות, הרופאים, בתי החולים להוראה וחוקרים שכותבים את המאמרים הם אלה ש ke היוזמה. הם סוחרים את יוקרתם האקדמית בכסף קר וקשה, סוג של זנות אינטלקטואלית.

כדי להתמודד עם שחיתות, TIU מאמן מתנדבים כמו מוזס כדי להבטיח שהרופאים יידעו כראוי את המטופלים שלהם ויקבעו את התרופות הנכונות. כאשר רופאים ואחיות מראים שהם אינם רושמים את התרופות הדרושות, הם מספקים למטופלים תרופות זולות ופגומות למטרות רווח. אם יש להם שעות שאינן מופיעות, משכורותיהם יהיו נמוכות מדי, על פי מחקר TIU 2012.

עובדים שנפגעו סובלים מזכותם של רופאים מושחתים. אנשים מאמינים שאם הם לא רואים רופא מושחת, הם מעורבים בתהליך ה- L & I. עם זאת, לא פגשתי רופא שאמר לי יותר מחמש דקות שזה לא בסדר.

error: תוכן זה מוגן !!
דילוג לתוכן