חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רופא הורשע בפלילים – האם הוא יוכל לעבוד בעתיד?

רופא אשר הורשע בפסק דין פלילי, נענש, רישיונו נשלל וממשיך לעבוד ולטפל באנשים לאחר מכן כרגיל, באותו מקצוע..נשמע לכם הגיוני? לנו לא! אבל לצערנו זה המצב בישראל..

הוצאת עבודה מהכלא יכולה להיות קשה, אך קשה יותר לקבל עבודה עם עבר פלילי. להלן רשימת חברות הידועות בשכירת עבריינים לשעבר ופושעים חמורים והחברות המעסיקות אותם. רשימה מעודכנת ובלעדית של עבריינים המועסקים על ידי חברות המעסיקות את פליון, הנה הרשימה המלאה, המלאה עם קישורים לאתר החברה והיסטוריית התעסוקה.

SimplyHired היא שיטה בלחץ נמוך למצוא עבודה עבור עבריינים מורשעים ומורשעים לשעבר. כל עבריין חמור שמקובל על ידי אחת החברות המפורטות להלן הוא דוגמה לפושע חמור או לשעבר אסיר אשר מצא עבודה אחרת לאחר שהותו בכלא.

כדי לראות אם אתה זכאי לביטול אישומי העבירה, היכנס למבחן הזכאות המקוון שלנו. אם אינך רשאי לנקות את פשעך, אתה עלול להתקשות למצוא עבודה עם הרשעה בעבירה. אינך יכול לקבל 12% מהמשרות עם פשע, ואינך יכול להשיג אף אחד מיותר מ -12 משרות ללא פשע.

לדוגמא, נהג שביצע פשע לפני 20 שנה אינו בדרך כלל מסוגל לערוך את רשימת המשרות הנדרשות לשיקום מלא של אדם עם פשעים בעברם. חלק מהעבודות הללו הן טאבו, אך חלקן עומדות לרשות פושעים חמורים, וחלקן נחשבות למשרות "ייעודיות" בתחום התחבורה הכבישית. להלן רשימת משרות לבני נוער: במדינת ניו יורק, ניו ג'רזי או מרילנד, אין משרות לבני נוער עם הרשעה פלילית.

קבלת עבודה לפושע רציני יכולה להיות קשה למדי, אך מחקרים הראו שכאשר אדם משתחרר מהכלא ומקבל עבודה, שיעור ההישנות שלו מופחת באופן דרסטי. הוכח כי עבריינים לשעבר בעלי קריירה נוטים פחות להיכנס מחדש למערכת מאשר אלו שלא. אחת המטרות היא למצוא את העבודה המשתלמת ביותר, במיוחד בהתחשב בנסיבות שחרורך לאחרונה מהכלא. המחוקקים עשויים להסיק באופן סביר כי היכולת לבצע עבודה בהצלחה בכלא אינה זהה לסטייה מתמשכת שעלולה להפוך את האדם למסוכן לציבור במקרה של סטייה מינית.

המשיב טוען כי אין חובה מכוח SS 959 (15) (6) וכי המבקש אינו יכול אפוא לערער על מאסרו לאחר שתוקף העונש בגין העבירה בה הורשע. הנאשם מסיק כי היכולת לבצע עבודה מוצלחת בכלא אינה זהה לסטייה מתמשכת אשר תהפוך עבריין מין למסוכן לציבור במקרה של סטייה מינית.

אם הוא לא יורשע בכל עונש חמש השנים, הוא עלול להישאר במאסר על תנאי למשך חמש שנים. אם ניתן להוכיח שהוא גורם מקלה בהרשעה בעבירה, ניתן להעניק גם חריג.

הפצה כי אדם שמפר הוראה זו מבצע עבירה מדרגה שלישית, ובלבד שלא תבוצע אם המקרה הוא החזקת סמים. אם אתה או מישהו קרוב נעצרו בגין פשע, התקשרו מיד לעורך דין מנוסה באורלנדו כדי לדון איתו. מומלץ תמיד להתייעץ עם סוכנות אכיפת החוק המקומית שלך, משטרת אורלנדו או המחלקה לאכיפת החוק בפלורידה.

אם יש לך הרשעה פלילית שעליך לחשוף, אנא הקדיש זמן לתיאור הנסיבות שהובילו או שהקיפו את הרשעתך. להלן רשימה של הרשעות הפליליות הנפוצות ביותר במדינת פלורידה ובאתר משרד המשפטים בפלורידה.

עבירות מחלקה D היא קבוצת הפשעים הנמצאת בדרגה הנמוכה ביותר שניתן לסווג כעבירות דרגה D בארצות הברית. עבירה מחלקה 4 היא עבירה חמורה, כלומר היא חמורה בעבירה וככל הנראה עבירה מחלקה D כאשר היא מואשמת בעבירה. לשם השוואה, עברייני דרגה 3 הם הקבוצה השנייה והנמוכה ביותר של עבריינים אחרי מחלקה A. בקליפורניה, הרשעה באיום פלילי על פי חוק שביתת שלושת קליפורניה איננה שביתה, גם אם מדובר בעבירה מנהלית.

איום פלילי הוא עבירה בשלה להאשמות שווא, כמו גם הדרישה כי על הקורבן להיפגע פיזית על פי החוק.

הרשעה בעבירה יכולה להקשות על מציאת עבודה בתחומים רבים, וחלק מהמעסיקים דורשים לרשום רישומים פליליים בעת מילוי הבקשות. יתר על כן, חוק אילינוי הופך את זה לחוקי עבריינים מורשעים, שמורשעים לעתים קרובות מדי בפשעים חמורים, להודות בטעויות עבר שיכולות היו להתרחש שנים רבות לפני שהורשעו. רישום פלילי מהווה מכשול מוחלט בקבלת רישיון, גם אם לא הורשעת בפשע חמור לפחות חמש שנים, כך על פי משטרת שיקגו.

error: תוכן זה מוגן !!
דילוג לתוכן