חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הקשר בין רשלנות רפואית לפשיטת רגל

לצערנו הרב אנשים רבים יוצאים מטיפול רפואי כשתחושות קשות מלוות אותם. הם מגיעים אל הרופא מתוך אמון וביטחון שהוא זה שיעשה הכול על מנת להקל עליו ולמעשה מתברר כי לא תמיד התחושה היא שאכן הוא היה בראש מעייניו של הרופא. זה יכול להיות בטיפול שיניים פשוט וזה גם יכול להיות בטיפולים מורכבים, ניתוחים ועוד. אפשר לומר שהבעיה העיקרית היא היעדר כוח אדם וחסר משמעותי מאוד בצוותים שיצליחו להשתלט על כל מה שעומד בפניהם. אך האמת היא שלנו הפציינטים זה לא באמת משנה. אנחנו רוצים את השירות הטוב ביותר המגיע לנו מתוך הבטחה שהרופא יעשה כל מה שהוא רק יכול על מנת להקל על סבלנו, לבחור בטיפולים הכי מדויקים והכי פחות מכאיבים כדי להושיע אותנו מסבלנו.

מאוכזבים מהטיפול

בגלל שלא תמיד זה כפי שאנחנו רוצים שזה יהיה, אנחנו עדים כי אכן תלונות רבות מוגשות מול רופאים מכל התחומים והמחלקות מה שמוביל לכך שאלו אכן עומדים לדין. לא פעם הם מואשמים ברשלנות רפואית המחייבת אותם בתשלומים ופיצויים.

אז אם מדובר במערך רפואי כמו בית חולים או קופת חולים, הנטל הכספי ייפול על המערך הכללי ואל על רופא פרטי. אך אם מדובר ברופא פרטי שייאלץ לשלם פיצויים לחולה, הרי שעשויים להיות מקרים אשר בהם הוא לא באמת יצליח לעמוד בעלויות. במיוחד אם הוא בעל וותק ברשלנות רפואית ותלונות רבות עומדות לפתחו.

זו הסיבה שיש רופאים רבים המגיעים בסופו של דבר למצבים של פשיטת רגל רק בגלל שהם התייחסו שלא ברצינות הראויה אל החולים שבאו לקבל אצלם טיפול.

הרופא זקוק לעזרה מקצועית

כאן מגיע המקום של העזרה המקצועית בתחום הזה של הסדר חובות. הרופא המסכן (או זה שהרס לעצמו את עתידו במו ידיו יחד עם פגיעה קשה בחולים שבאו לקבל אצלו שירות) זקוק לעזרה מקצועית כדי להתמודד עם הפיצויים והעלויות הגבוהות שנפלו עליו בפתע פתאום. אז אם יש לו את הכסף, הוא יצליח להתמודד עם תשלומי הפיצויים. הבעיה היא שיש מקרים אשר בהם הפיצויים הם כל כך גבוהים וחברות הביטוח משום מה (משום מה?) לא רואות לנכון להתערב לטובתו של הרופא, הרי שמה שנותר הוא פשוט להכריז על פשיטת רגל ולפנות אל עורך דין הסדר חובות.

עו"ד להסדר חובות. הוא הכתובת שמסייע ומדריך את החייב עד לסוף הטוב עד כמה שזה אפשרי.

זה לא נעים, זה לא נחמד אבל זה גם לא כל כך נורא. כי אחרי תהליך יסודי ואולי גם ארוך, הסאגה תוכל להגיע לסימה הטוב והרופא שלנו יכול לשוב לעבודתו לאחר שיתאושש מההלם הכספי. הוא כבר יחזור טוב יותר, הגון יותר ומיטיב באמת עם הפציינטים שיגיעו לפתחו.

error: תוכן זה מוגן !!
דילוג לתוכן