חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מידע חיוני לגבי שאיבת שומן בשיטות מתקדמות

הרפואה האסתטית משתכללת ללא הרף, ובמידה ניכרת. התוצאה: טיפולים יעילים יותר, עם פחות תופעות לוואי ומקסימום שינוי לטובה. בפרט ישנן שיטות מתקדמות לביצוע שאיבת שומן, אחד ההליכים הכירורגיים המבוקשים ביותר לשינוי הגוף. כאן בעמוד תמצאו פרטים לגבי השיטות החדישות ומידע נוסף שיעזור לכם לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר עבורכם.

שאיבה בעזרת גלי רדיו

בעבר מנתחים פלסטיים החדירו לאזור שיש בו עודפי שומן קנולה וביצעו את השאיבה תוך טלטול הקנולה על-מנת לשבור את תאי השומן בכדי שיצאו מהגוף. לאחר מכן שולב רטט מובנה בתוך הקנולה כדי שהרופא לא יצטרך להתאמץ, אולם עדיין השאיבה הייתה מכאיבה ולא יעילה. כיום אפשר כאמור לבצע שאיבת שומן בשיטות מתקדמות ואחת מהן היא בעזרת גלי רדיו.

גלי הרדיו מייצרים אנרגיית חום. החום ממיס את תאי השומן וכשהשומן הופך לנוזלי קל הרבה יותר לשאוב אותו. בנוסף בשיטה זו, שמוכרת גם בשם Bodytite, מובטחת צריבה של כלי דם ולכן סכנת הדימום פחתה באופן משמעותי.

שאיבה בעזרת לייזר

במקרים רבים כשמדברים על שאיבת שומן בשיטות מתקדמות הכוונה היא ללייזר. טכנולוגיה זו, שמנוצלת לטובת הליכים רפואיים אסתטיים רבים, מאפשרת גם היא שאיבה בקלות בזכות פירוק תאי השומן. עוד יתרון חשוב הוא מיצוק העור באזור שממנו נשאב השומן בזכות האימפקט של הלייזר. הטיפול מתבצע באמצעות החדרת סיב לייזר ייעודי ביחד עם הקנולה, ומתאים בעיקר לאזורים קטנים. כך למשל שאיבת שומן מהסנטר בלייזר היא אופציה מומלצת במיוחד.

שאיבה בעזרת אולטרסאונד

גם לגלי קול יכולת מוכחת לפרק תאי שומן, ובהתאם גם אולטרסאונד נכנס לקטגוריה של שאיבת שומן בשיטות מתקדמות. הטיפול מתבצע בעזרת מתמר שמפיק גלי קול בתדר המדויק עבור פירוק תאי השומן, ובחלק מהמקרים מושגת גם התועלת של מיצוק העור, אם כי בדרך כלל עדיפות השיטות הקודמות.

שאיבת שומן בטכנולוגיית ג'יי פלסמה

טכנולוגיית הג'יי פלסמה (J-Plasma) היא למעשה שכלול של טיפול בעזרת גלי רדיו. התוספת היא של גז הליום, והתפקיד שלו הוא למקד את גלי הרדיו ברקמות השומן. בזכות התוספת הזאת, מובטחים כיווץ העור ומיצוקו, והתוצאה מרשימה מאוד. 

לאילו אזורים בגוף מתאימה שאיבת שומן בשיטות מתקדמות?

שאיבת שומן בשיטות מתקדמות יכולה לחולל נפלאות במקומות רבים בגוף. בפרט ניתן לשאוב שומן מהסנטר, מהבטן, מהירכיים, מהמותניים, מהזרועות וגם מהגב (העליון והתחתון). חשוב לציין ששאיבת השומן לא מיועדת לאנשים בעלי עודף משקל אלא למי שהמשקל שלהם תקין או מעט מעל לטווח הנורמה. אצל לא מעט גברים ונשים במשקל תקין ישנם מצבורי שומן נקודתיים שפוגעים במראה ובתחושה, והם לא נעלמים מסיבות שונות גם כשישנה הקפדה על תזונה נכונה ופעילות גופנית מתאימה. מומלץ להגיע לאיש מקצוע שצבר ניסיון בשיטות המתקדמות השונות, למשל ד"ר חיים הלוי מומחה לשאיבות שומן.

error: תוכן זה מוגן !!
דילוג לתוכן