חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך בוחרים אורטודנט ילדים מומלץ?

בעוד שאנחנו, המבוגרים, ממליצים זה לזה על רופאים כל הזמן, הרי שילדים לא ממש עסוקים בכך. מעבר לזה, במרבית המקרים, בטח בגילאים צעירים, הרי שאין לילדים כל מודעות לנושאים הללו של המלצה על רופאים, וגישה לקריטריונים הדרושים לבחור אורטודנט ילדים מומלץ. בעולם האורתודונטיה זה עוד מורכב יותר. הרי שאם ביצעתם סתימה אצל רופא מסוים ולא אהבתם את השירות או את הגישה, בפעם הבאה שתצטרכו סתימה אולי תגשו לרופא שיניים אחר. באורטודנטיה לרוב התהליך מתחיל, נמשך ומסתיים עם אותו האורטודנט.

בכל אופן הדרך הנכונה לקבל המלצות על אורטודנט ילדים זה דרך הורים אחרים, וזה לעיתים גם יכול להוות אתגר, שכן הילדים שכבר עברו את התהליך המלא של יישור השיניים הם לרוב לא באותה שכבת הגיל של הילד שלכם, שרק נכנס בקרוב לתהליך, כך שיכול מאוד להיות שאתם לא מכירים די הורים לילדים הגדולים הללו, ונדמה לפעמים שאין עם מי להתייעץ.

אז איך בכל זאת בוחרים אורטודנט לילדים שלכם?

הדרך הפשוטה והמהירה ביותר בימינו לקבל המלצות זה דרך רשת האינטרנט. יש כמה ערוצים עיקריים לקבלת המלצות על רופאים ומטפלים, כולל רופאי שיניים ואורטודנטים – 

  1. המלצות באתר של המטפל – רופאי שיניים, כמו גם מטפלים רבים אחרים ושאר אנשי מקצוע שדואגים להתעדכן לרוב הזמן, יחזיקו אתר אינטרנט פעיל עם מידע מקיף אודות השירותים שהם מציעים. גם אורטודנטים יעשו את אותו הדבר, אם הם רוצים להישאר עדכניים וצעד קדימה ברשת, וכחלק מאותו עמוד אינטרנט לעיתים קרובות תמצאו גם עמוד המלצות. שם בעמוד זה תוכלו לראות אנשים שממליצים על נותן השירות, כאשר החיסרון העיקרי הוא שלרוב בעל האתר יבחר לשים רק את הביקורות החיוביות כמובן, ולא את השליליות, במידה ויש כאלו.
  2. המלצות באתרי ביקורות ופורומים – כאן מדובר באתרים נפרדים, אתרים שאינם בבעלות או בזיקה ישירה לאורטודנט. באתרים אלו, שהם אתרי תוכ, אתרי המלצות או פשוט פורומים לדיונים מקוונים, תמצאו לעיתים חוויות, חיוביות או שליליות, אותן אנשים חולקים עם העולם בדיוק לצורך זה. באותם אתרים תוכלו לעיתים להוסיף בהמשך גם את ההתרשמות שלכם ואת החוויה שלכם עם הרופא המטפל, ובכך לתרום לבאים בתור אשר גם הם, ממש כמוכם, הורים מודאגים המחפשים אורטודנט לילדים שלהם.
  3. המלצות ברשתות החברתיות השונות – עולם הרשתות החברתיות טרף את הקלפים לגמרי, ושינה את כללי המשחק. אם אתם הורים צעירים מאוד, אתם בטח מעורבים בעולמות אלו גם בעצמכם, או לכל הפחות בפייסבוק. כך או כך, הרשתות החברתיות מהוות מקור מידע מצוין בדיוק לדברים שכאלו, בקבוצות דיון של הורים, קבוצות בהן ניתן ממש לבקש המלצות על אורטודנט ילדים מומלץ, ולקבל שלל הצעות, לפי אזור, לפי מחיר, לפי חוויה של איכות השירות, וכיו"ב.
error: תוכן זה מוגן !!
דילוג לתוכן