חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רוצים גוף צעיר יותר? אתם רוצים ניתוח למתיחת הבטן!

הדרך היחידה לחזור אחורה בזמן היא בזכרונות. יש אלו הנוטים לשם, הנוסטלגים שבינינו, ויש את אלו שמגיעים לשם בחדר הטיפולים בהיפנוזה. אחרים מגיעים לשם בכירורגיה. כן, קראתם נכון, לחזור אחורנית בזמן בעזרת הליכים כירורגיים זה הקונספט העיקרי של עולם הניתוחים הקוסמטיים. בין אם ניתוח למתיחת הבטן לאחר הלידה ובין אם ניתוח מתיחת בטן לאחר דיאטה רצינית וירידה משמעותית במשקל, אם אתם רוצים שהגוף שלכם יראה בריא יותר וצעיר יותר, אתם צריכים שהבטן שלכם תהיה מתוחה יותר.

אם מצאתם את עצמכם עם הרצון הטבעי והנורמלי להיראות טוב יותר ולהרגיש צעירים יותר, אתם פשוט חלק נורמטיבי בחברה המודרנית. נכון, הרצון להישאר צעירים לנצח היה קיים תמיד, בכל החברות ובכל העולם, אבל רק בימינו יש את הטכנולוגיה המאפשרת לנו לשנות את הגוף בצורה אסתטית ובקלות יחסית, עם ניתוחים אסתטיים שונים שאת חלקם עושים בקלות מפתיעה.

מהי בכלל מתיחת הבטן?

קל מאוד להבין מהשם של ההליך כי לוקחים בטן רופסת ונפולה ובעצם מותחים אותה. פשוט, יעיל ומובן לגמרי. אבל איך זה מתבצע? ובכן, זה כבר עניין של המנתחים העוסקים בתחום זה, אך אנו ננסה להסביר לפחות ברמה מסוימת כיצד ההליך מתבצע בפועל.

  • איזה חלק למתוח? ובכן, דבר ראשון יש לאבחן את אופי הבטן שלכם, ואיפה מרוכזים עודפי העור הרופסים. זה יכול להיות בבטן התחתונה אך גם בבטן האמצעית, ואולי בשני הגבהים גם יחד, עם הצדדים. יש לבדוק, ולפי הממצאים להתקדם לשלב הבא – בחירת ההליך.
  • ניתוח למתיחת בטן היקפית הוא הליך שמשפיעה על מכלול האזור, ולא רק על הבטן לבדה, מהסיבה הפשוטה – הגוף הוא יחידה שלמה ומורכבת, ולא כל חלק בנפרד. לפעמים אין ברירה, וכדי להשיג את המראה שאתם מכוונים אליו יש לבצע מתיחה היקפית הכוללת השפעה גם על הירכיים והישבן, במקביל למתיחת הבטן עצמה.
  • מתיחת בטן מלאה היא הליך בו הרופא המנתח מבצע הידוק משמעותי של שרירי הבטן ומתיחתם כולל העור שעליהם. זה אומר שינוי במיקום הטבור, ויצירת מראה בטן מתוחה והדוקה יותר. זהו הניתוח שמתאים למרבית הנשים לאחר הריון או הריונות מרובים, אשר רוצות להחזיר עטרה ליושנה ולקבל שוב את הבטן ההדוקה שהן זוכרות מלפני ההריונות והלידות.
  • מתיחת בטן חלקית – צלקת קטנה, זמן החלמה מהיר, ניתוח זה מתעסק רק עם הבטן התחתונה ומתאים אם כך לאותם אנשים שסובלים מעודפי עור בשיפולי הבטן. ישנן נשים אחרי לידה שניתוח זה יספיק להן,  אך ברוב המקרים אין זה הדבר, ונשים אחרי לידה, בטח אם מדובר לא בלידה ראשונה, יצטרכו ואף יעדיפו מתיחת בטן מלאה.

במקרים מסוימים ניתוח למתיחת הבטן לא ידרוש מתיחת שרירים כלל, או אז תוכלו לעבור ניתוח אפרונקטומי בו רק יוסרו עודפי שומן ועור, ללא נגיעה בשרירים. כדי לדעת מה ההליך הנכון לכם אתם צריכים לפגוש כירורג פלסטי מומחה.

error: תוכן זה מוגן !!
דילוג לתוכן